Post by maararefdischaw on Feb 9, 2022 23:19:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod ökar tokens ▞▞▞
▞▞▞ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Jag älskar att du verkligen inte har någon tidsgräns för bara ett fåtal kunder, förutom att spela i din egen takt! Kul, kul, kul är allt jag har att säga!
Jag var helt förälskad i det här spelet, men uppdateringarna vi har fått på sistone är hemska. Varje gång jag uppdaterar går något fel, men du måste uppdatera för att kunna spela det nya uppdraget. Jag uppdaterade nyligen och mitt gårdsförråd gick från 1 047 max till 735 max.. Så nu har jag över 900 artiklar i mitt förråd och jag kan inte samla något eftersom jag är långt över mina max förvaringsartiklar. Detta är väldigt frustrerande. Det här spelet börjar inte bli så roligt längre.
Återbetalning önskas men tackade nej på en vara jag inte beställde. Använd inte Google Pay på det här spelets stora fälla. Var försiktig, på något sätt slutade jag med ett kylskåp fullt av mynt som jag helt klart inte behöver. Hjälp! Google Pay återbetalar inte. Kommer inte spela det här spelet igen!! Äcklas med tjänsten.
jag kan inte komma förbi att mata grisarna på nivå 3. Jag tar tag i grödan och kör över den som det står, men grisarna tar det inte och du kan inte göra någonting förrän du matar grisarna.
All min lagring har förstörts. Försökte maila och inget har skickats tillbaka och det har inte behandlats. Ädelstenar är också otroligt svåra att få, särskilt eftersom målen bara ger dig ett. Spelet är roligt, missförstå mig inte men det har antingen buggar i överflöd eller så är det ett designfel
Tydligen ställde jag upp mitt tredje bord innan jag blev ombedd att göra det och nu fryser spelet när det kommer till den uppmaningen. Om någon kan fixa det åt mig skulle det vara mycket uppskattat.
Väldigt beroendeframkallande!!! Så kul!! Runt om är det ett fantastiskt spel!! Ädelstenarna är lätta att få tag på. Uppgraderingarna är inte alltför svåra för att få tillbehören att uppgradera! Älskar det här spelet!
Brukade älska att spela det här spelet men den senaste uppdateringen, juluppdateringen, förstörde det fullständigt. Varför skulle du plötsligt ändra skördetider och sedan flytta saker som tidigare förvarades i skafferiet till ladugården? Vi hade redan inte tillräckligt med ladugårdsutrymme till att börja med. Sätt att förstöra ett spel som jag hade roligt att betala för att spela.
Bra i början men det fastnar hela tiden när jag försöker expandera och låter mig inte göra något.. måste avinstallera
Uh, jag kom till nivå 5, köpte cupcake-damen och nu förblir den frusen när uppgiften är färdig. Det låter mig inte lämna det för att lägga till tabeller eller något. Vänligen fixa detta
Criminal Case Adventure pnpm
Mycket beroendeframkallande. Jag gillar verkligen att spela spelet. Fortfarande inte imponerad av hur lång tid det tar att odla majsen. Men spelet är roligt.
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Vabaajamängud ivq
Bra spel, detaljer behöver redigeras. Min huvudsakliga sak är förvaringen, är skafferiet för färdigrätter eller bara slumpmässigt tilldelade varor? Ladugården med torrvaror och ingredienser är bra men när en rätt inte kan användas som ingrediens längre (sushi, kanderad gäller) ska den finnas i skafferiet. på grund av att allt finns i ladugården är det svårt att göra framsteg. Jag kan också sälja byggnadsdelar men kan inte köpa dem? Även om jag hyr butiken med ädelstenar? Det är bara dumt.
Jag tycker verkligen om att spela det här spelet om jag kan, det fryser om mig och jag har avinstallerat och installerat om till ingen nytta, om du kan fixa det här spelar jag gärna och ger det 5 stjärnor!! DET FUNGERAR NU, YEA!!
DESS BÄSTA SPEL NÅGONSIN OM SPELETS SKAPARE SER MIG MEDDELANDE JAG VILL SÄGA DET BÄSTA OCH TACK
Det finns en bugg med Academy där du lär dig nya matvaror att göra, jag kan inte stänga av menyn och den går direkt tillbaka till akademins handledning när jag loggar in igen, vilket effektivt låser mig från att spela spelet. Nya spelare som tar sig till denna punkt låses ute från resten av spelet.
Var kul, marknaden har inte fixats pågår i månader nu, chatten går hela tiden ut du lyssnar inte på spelarna. Det är synd att det här spelet brukar vara roligt, nu handlar det om pengar och ingen hjälp för spelarna.
Laddade ner det här spelet idag. Jag kan inte komma förbi cupcake-kockdamen, spelet fryser och låter mig inte trycka på någonting. Det här spelet är det värsta!!!
Jag tycker att det är ett fantastiskt spel. Perfekt för att fördriva tid! Jag gillar verkligen att du kan titta på annonser för saker som gör det så mycket bättre att spela eftersom du inte fastnar i timmar och väntar på en sak att laga mat för att komma vidare. Tack!
det är ett bra spel, men när jag samlar på ädelstenarna visar det att de läggs ihop men så fort du är klar med att samla in de försvinner och det visar 0
Väldigt kul men tar så lång tid att bygga saker
Först trodde jag inte att jag skulle gilla spelet och var redo att avinstallera det innan jag gav det en chans eftersom det är som de många spelen de redan har men olika. För nu gillar jag det tills...
Spelet fryser efter att ha anställt cupcake maker och startat om spelen startar om den delen av handledningen och fryser igen. Kan inte fortsätta med spelet.
Jag älskar det! Mycket beroendeframkallande och lätt att spela. Jag har inte slutat spela sedan jag laddade ner spelet.
tills jag ser uppgraderingar till spelet där vi får mer pengar, inte väntar lika länge och kan sälja mina verktyg. då satte jag 5 stjärnor
Det finns mycket att göra; aldrig ett bitande ögonblick. Det är roligt, interaktivt och utmanande; den bästa sortens spel.
Ärligt talat är det ett riktigt roligt spel men det enda problemet jag hade var hur mycket mynt saker kostade. Som att jag har roligt med det här spelet men ändra åtminstone mängden mynt saker är. Det är ett riktigt roligt spel
Den nya drastiska uppdateringen suger. Det tar alldeles för mycket tid för grödor att växa. Att ta bort på grund av ändringarna är ingen mening. Det finns ingen balans i den tid som vissa grödor växer. Gör det svårt så du måste köpa deras mynt eller juveler. Det var kul men inte längre.
Gillade spelet men avinstallerade eftersom det frös till en viss nivå eftersom det ville att jag skulle ge bröd som jag inte hade och inte lät mig gå ut eller gå tillbaka. Riktigt irriterande.
Jag njöt av det tills jag fick kontakten med vänner scenen, det fick mig att gå till Julia restaurang där jag inte har resurserna att lasta in i lastbilen och inga ädelstenar! Så jag fastnade där att inte kunna gå ut och inte kunna arbeta på min egen plats! Om jag stänger spelet tar det mig bara tillbaka till dessa steg och jag är fast igen! Även om de vet att du på nivå 8 inte har resurserna att hjälpa någon! Jag vet inte varför de skulle ge oss ett föremål att ladda som de vet att jag inte har ännu
Kan inte komma förbi skärmen där jag anlitar Lauren och sedan placerar ett nytt bord. Det är ett riktigt roligt spel om det slutar frysa efter det.
Jag började precis det här spelet för ungefär en vecka sedan och den första uppdateringen jag får är att drastiskt öka tillväxttiden för de två mest grundläggande ingredienserna jag behöver: vete och majs. Vete gick från 2 minuter till 30 och majs gick från 5 minuter till 1 timme och 20 minuter. Jag kan nu inte spela mer än 1-3 minuter åt gången. Kan inte uppgradera lastbilsminispel för snabbhet utan att spendera diamanter. Det är alldeles för mycket tryck för kontantköp i spelet och jag spenderar inte. Detta är en definitiv avinstallation för mig.
Det håller mig sysselsatt under dagen och det är så fantastiskt att bygga upp det till max, jag älskar det här spelet, det är fantastiskt och jag gillar att det finns två delar om det, som huvuddelen och delen som ger dig en matlagningsrush. Rushdelen är min favorit och det är huvuddelen också. Jag rekommenderar det här spelet eftersom det håller dig sysselsatt och det är verkligen ett bra spel.
mångsidigt och underhållande
Trevlig uppgradering till deras gamla spel. Det är mångfaldigt spelsim, snabbserveringsspel för restaurang, grupper, tävlingar etc. De samlade allt i en snygg kompakt app.
Slutade fungera efter uppdatering, spelet går ej att starta, svart skärm. Annars bh
Jag önskar bara att du bara kunde knacka på kocken och beställa och servera gästerna istället för att dra det svåra att göra genom att dra när du försöker servera snabbare
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Rekreacyjne zsah
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Diverse snyh
Ganska bra spel men några saker drar ner det verkligen. För det första, när det kommer till Tasty Dash (ett minispel i spelet) finns det bara 100 nivåer som inte tar någon tid alls att slå. Sedan står det bara "mer kommer snart", men det verkar snart vara fruktansvärt lång tid. För det andra händer det mig hela tiden att jag av misstag trycker på saker som kostar diamanter, som att få tillbaka leveransbilen direkt eller köpa en annan plats på marknaden. Vilket är riktigt irriterande när du sparar dina diamanter.